Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Όταν ήμουν παιδί


Είχα βρει ένα κήπο για να κρύβομαι εκεί απ’ τη ζωή όταν λείπω… επίσης θυμάμαι την πρώτη παράσταση που είδα, ήταν οι ιστορίες του παππού Αριστοφάνη στο θέατρο Έρευνας του Δημήτρη Ποταμίτη(πετούσα απ’ τη χαρά μου)…είχα στείλει γράμμα στον Λάκη Λαζόπουλο και του έγραφα ότι όταν θα μεγαλώσω θα ήθελα να γίνω σαν κι αυτόν(με κάλεσε στο στούντιο και είδα γυρίσματα των Μήτσων από κοντά)…ήμουνα πάρα πολύ ζωηρό παιδί και έκανα τα πάντα για να τραβήξω την προσοχή των άλλων…ανήμερα των γενεθλίων μου πήρα δυο τσιμπιδάκια και τα έβαλα στη πρίζα…(με σώσανε οι σαγιονάρες)θυμάμαι την κοπέλα από το δίπλα διαμέρισμα που μου έφερα τα Χριστούγεννα τον πρώτο μου δίσκο (τον έλιωσα μέχρι που σταμάτησε να παίζει)…όταν έκανε πολύ κρύο και έστρωνε το χιόνι μετά πήγαινα σπίτι και η μητέρα μου είχε μαγειρέψει πατάτες γιαχνί(ή φασολάδα)…το πρώτο μου τσιγάρο το έκανα στο στρατό για να μην με παίρνει ο ύπνος στη σκοπιά(τότε άρχισα να καπνίζω)…έχασα την παρθενιά μου στα δεκατέσσερα(έζησα τη φρίκη του αιώνα)…στα δέκα μου σε μία κατασκήνωση παραλίγο να πνιγώ στη πισίνα(έβαλα και λίγο σαλτσούλα)…οι γονείς μου με είχανε γράψει παραδοσιακούς χορούς και με καμάρωναν ντυμένο τσολιά(είχα βάλει ο καλσόν ανάποδα)…ήμουνα πάντα ευτυχισμένος με τα έξι μου αδέρφια να μου κάνουνε όλα τα χατίρια(το χαρτζιλίκι πήγαινε βροχή)…οι γονείς μου είναι οι καλύτεροι άνθρωποι στον κόσμο…με είχανε πάει δυο φορές στο ΜΠΡΑΒΟ με τη Ρούλα Κορομηλά… το πρώτο τραγούδι που χόρεψα μικρός ήταν το Σαν Τριαντάφυλλο της Κωνσταντίνας….όταν έλεγα τα κάλαντα με τα χρήματα που μάζευα έπαιρνα σε όλους δώρα…όταν μπήκα στο ψυχιατρείο οι φίλοι μου ήτανε κοντά μου κάθε μέρα(η ζωή είναι απρόβλεπτη)…αγαπημένη μου σοκολάτα η Παυλίδη φράουλα…αγαπημένο μου χόμπι το σεξ… θεέ μου σ’ ευχαριστώ που με κρατάς ακόμη ζωντανό και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που πιστεύουν σ’ εμένα…

Υ.Γ ΤΡΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΝΝΙΑ από τις 28/1 στο rockinthe casbah χαρ.τρικούπη 13 

Δεν υπάρχουν σχόλια: