Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΕΝΟ




Έχω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα αυτή τη στιγμή και σε παρακαλώ πάρα πολύ να μου βρεις τη λύση του γιατί εγώ δεν είμαι σε θέση.
Ξύπνησα σουρωμένος(πάλι)
Χθες το απόγευμα, καθώς πήγαινα στη Γλυφάδα για καφέ χτύπησε το κινητό μου και ήτανε ο Μπάμπης από τη δουλειά.
- Δουλεύεις σήμερα, δεν νομίζω να το ξέχασες...
Πάει και η Γλυφάδα, πάει κι ο καφές.
Φτάνω στο Γκάζι, μπαίνω στο μαγαζί που εργάζομαι ως σερβιτόρος(τι ηθοποιός θα ήμουνα άλλωστε...)
Παίρνω ένα ποτήρι νερό για αγιασμό,
Παίρνω και τον Βασιλικό για τα mohito και αρχίζω το μυστήριο.
Αφού δεν θα πάω διακοπές γιατί να μην βαφτίσω το Γκάζι, Μύκονο;
Με πήρε και το γκομενάκι στο κινητό, του είπα ότι κάνω διακοπές στο νησί των χλιδάτων και το έχαψε...
Όλα καλά μέχρι εδώ. Ξαφνικά πλάκωσε δουλειά. Πολύ δουλειά λέμε.
Και να οι βαρελίσιες και να τα bahama mama( μα είναι δυνατόν αγάπη μου γλυκιά να βγαίνεις με τους φίλους σου και να παραγγέλνεις bahama mama? Δεν ντρέπεσαι καθόλου;
Ο πατέρας σου το ξέρει;
Κατά τα μαύρα μεσάνυχτα σκάει μύτη και η κολλητή μου η Λία η οποία για πρώτη φορά κυκλοφορεί σε όλα τα celebrity εξώφυλλα ως Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΑΝΘΙΑ και παρηγορούμαι κι εγώ κομματάκι(πως έχω κάποιον να μου συμπαρασταθεί αυτό το ατελείωτο βράδυ)
Συνήθως λένε πως όταν έχει πολύ δουλειά η ώρα περνάει πολύ γρήγορα και πολύ ευχάριστα.
Αυτό το τελευταίο ξέχασα να το υπογραμμίσω.
Καμία σχέση. Ζούσα το μεγάλο έπος.
Η ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ.
Σε 5 κύκλους από 800 επεισόδια ο καθένας.
Κι επειδή υπάρχει θεός- μπορώ να στο αποδείξω- για πρώτη φορά στα 28 μου χρόνια είδα τον αγαπημένο μου πορνοστάρ
Live!!!
Μιλάμε συγκλονιστική εμπειρία,
Έτρεμα ολόκληρος σαν τη τσιπούρα...
Αυτό έγινε πριν γίνω ντέφι γιατί κατάφερα και του πήρα αυτόγραφο.
Μου φάνηκε πολύ περίεργο που τον είδα ντυμένο.
Σαν να ξενέρωσα λίγο;
Είναι σαν να βλέπεις τη Madonna να πηγαίνει στο περίπτερο για να πάρει τσιγάρα.
Μετά, ο βοηθός μας ανακοίνωσε ότι θα πάει φαντάρος και αρχίσανε τα σφηνάκια.
Με το μεγάλο φτυάρι.
Και μετά μαύρη μαυρίλα...
Πως έφυγα από το γκάζι, πως μπήκα στο σπίτι, τι είπα στη μάνα μου
Ούτε που θυμάμαι.
Ζω το απόλυτο κενό.
Στο ίντερνετ διάβασα ότι η πάθηση λέγεται «κενό μνήμης»
Δηλαδή ο παθών έχει κατεβάσει αμέτρητα λίτρα αλκοόλ με αποτέλεσμα να μην θυμάται τι έκανε την προηγούμενη μέρα.
Έχω πρόβλημα. Δεν θυμάμαι τίποτα.
Με γύρισε σπίτι η Λία, ο πορνοστάρ που δεν θυμάμαι πως τον λένε ή ο ταξιτζής;
Και ήτανε τόσο καλός άνθρωπος που δεν με έκλεψε στην κατάσταση που ήμουν;
Πολλά αναπάντητα ερωτήματα παραμονή της παναγίας με ένα ατέλειωτο hangover!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: