Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

29 πολύχρωμα κεράκια


Δηλαδή για να το καταλάβω καλύτερα, απ’ έχω μόνο δώδεκα μήνες από τα τριάντα; Και θα με πιάσει κρίση ηλικίας;
Δηλαδή δεν φτάνει αυτή που πέρασα πέρσι; Ακόμα μία;
Δεν θα το αντέξω. Κάθομαι χαλαρός στο φιλόξενο σπιτάκι μου και μου σκάνε οι εικόνες καρε-καρε σαν ταινία από τις περσινές υποσχέσεις που έδινα στον εαυτό μου. Ότι θα κόψω το τσιγάρο, τα ποτά, τα ξενύχτια και τις κρεπάλες γενικότερα. Σε πληροφορώ ότι τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε. Και τώρα, στα καλά καθούμενα, με πιάνει πανικός.
Ότι τα μαλλιά μου θα αρχίσουν να πέφτουν, ότι θα χάσω για πάντα τη φωτογένεια που είχα και ότι τα κατάλευκα δόντια μου θα αρχίσουν να κιτρινίζουν με την πάροδο του χρόνου.
Πρέπει επειγόντως να επισκεφτώ την ψυχολόγο μου.
Αυτή είναι πιο λογική και πιο ισορροπημένη από εμένα.
Στις αρχές μου την έδινε στα νεύρα που δεν μου μιλούσε και με άφηνε να μονολογώ για 45 λεπτά.
Με τον καιρό όμως ανοίξαμε διάλογο και σταμάτησα να τη βαριέμαι.
Τώρα τι υποσχέσεις να κάνω ο κακομοίρης; Από πού ν’ αρχίσω και που να σταματήσω; Έχω πάθει γενικό black out ρε παιδάκι μου πως το λένε.
Αύριο πρωί πρωί θα κατέβω στο κέντρο, θα μπουκάρω στον Ιανό και θα σηκώσω ότι εγχειρίδιο θετικής σκέψης βρω μπροστά μου. Αυτό κράτα από μένα.
Σκέψου θετικά!!!

Υ.Γ δεν χρειάζεται να μου πάρεις δώρο βρέ κουτό αλλά αφού επιμένεις τα Dolce Cabanna μποξεράκια με τρελαίνουν.

1 σχόλιο:

Ηρακλής είπε...

Μικρό μου και τριανταφυλλένιο σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ κι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ. Πάντα χαρούμενος και γελαστός!