Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Nightlife



Έτσι για να σκάσουν οι εχθροί μου, γύρισα ξανά στον παλιό καλό εαυτό μου.
Κρεπάλες, ξενύχτια, σκυλάδικα κι άγιος ο θεός.
Τετάρτη βράδυ μπουκάραμε στο barak στη Λουκιανού.
Πολύ ωραίο μαγαζί, όμορφες φάτσες, καθαρά ποτά και στα decks ο αγαπημένος μου
Σπύρος Παγιατάκης από τον best 92,6.
Μετά την κάναμε με τον Βασιλάκη για το γκάζι το οποίο νόμιζες ότι ήταν Σάββατο.
Μπήκαμε για μια μπύρα στο escape. Ίδιο look, ίδιος κόσμος, σαν να μην πέρασε μια μέρα. Δεν άντεξα το ντάμπα ντούμπα και ο οργανισμός μου τράβαγε κάτι πιο λαϊκό.
Έτσι, την κάναμε για το moe και κουνιόμασταν στους ρυθμούς της Άννας Βίσση(το σουσάμι απ’ το κουλούρι στις σχισμούλες των δοντιών σου).
Την επόμενη μέρα είχα τα γενέθλια μου. Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός.
Κατά τα μαύρα μεσάνυχτα μπήκαμε στο fuzz στην Ιεροφάντων. Λίγοι οι καλεσμένοι και καλοί. Στα decks το αγόρι σκάνδαλο Γιώργος Σπηλιόπουλος. Μετά τη φιάλη της βότκα και τις κανάτες δεν θυμάμαι τίποτα.
Παρασκευή είδαμε την παράσταση του Δημήτρη Φοινήτση με τίτλο dominatrix μέσα σε μία γκαρσονιέρα στην Πατησίων.
Σάββαττο σκάει μύτη από τη συμπρωτεύουσα η φίλη μου η Αλεξία.
Το μεσημέρι για καφεδάκι στην Γλυφάδα και αργά το βράδυ στις ΜΑΣΚΕΣ live
για λουλουδοπόλεμο.
Αυτά, τα ξαναλέμε σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: