Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Το Τρέξιμο Της Αρκούδας (part 2)

AN με δεις να τρέχω στο γκάζι με μια μαύρη τσάντα παραμάσχαλα μην κωλόσεις να φωνάξεις: Που πας ρε Βέγγο;
Αν τύχει και σε ακούσω (λέω , αν), μπορεί και να πιάσουμε κουβέντα. Δηλαδή ν’ αρχίσω τον μονόλογο της Κασσάνδρας που τσιρίζει και ωρύεται η αγάμητη  φτιαγμένη από τα χόρτα. Που πάω και ποιος είμαι, ποια είναι η ψυχολόγος μου και πόσα γιούρος της ακουμπάω σε κάθε συνεδρία, αλλά το βασικότερο απ’ όλα ότι αυτόν το χειμώνα τον πήρα σοβαρά τον ρόλο μου και αποφάσισα – μετά από ώρες ψυχοθεραπείας- να μην το βάλω κάτω, να ανακτήσω τις δυνάμεις μου και να αφήσω γι’ ακόμη μια φορά το υποκριτικό μου ταλέντο να ξεδιπλωθεί ευθαρσώς στο θεατρικό κοινό αυτής της πόλης.
Σε ένα όνειρό μου είδα ότι ήμουνα πρωταγωνιστής σε ένα από τα μεγαλύτερα θέατρα του Λονδίνου μετά ξύπνησα κι έπεσα από το κρεβάτι μου.
Κάτσε τώρα που σε βρήκα να στα βάλω σε σειρά:
Πριν ένα τρίμηνο πήρα αμπάριζα όλους τους εκδοτικούς οίκους για να εκδώσουν τη συλλογή από τις πολύχρωμες ιστορίες μου με τίτλο
Voula, tea time. Κι εκεί που το τούνελ ήταν θεοσκότεινο, ξαφνικά βρίσκομαι στη μέση να με διεκδικούνε τρεις εκδότες. Μα ποιος είμαι τέλος πάντων; Η Λένα Μαντά;
Πάει αυτό. Άλλο τώρα. Την περσινή άνοιξη την είδα παραγωγός και ανέβασα σε μπαρ στου ψυρρή την πρώτη μου κωμωδία με τίτλο Το Τελευταίο Βotox. Πέρασα πάρα πολύ ωραία και βρέθηκα χρεωμένος με εφτά χιλιάρικα.
Είμαι και λουσάτο αγόρι, τι να κάνω. Όταν πάρεις απόφαση να κάνεις κάτι στη ζωή σου, κάντο καλά αλλιώς μην το κάνεις καθόλου. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου.
Και ας πάμε στο σήμερα, που πέφτω πάνω σε μία φίλη απ’ τη σχολή τη Βούλα (όχι αυτή του βιβλίου, μια άλλη) που μου λέει : όλο και κάτι θα έχεις στο συρτάρι σου.
Και όντως, ανάμεσα σε τόνους χαρτιού- που κάποια στιγμή πρέπει να το πάω για ανακύκλωση- βρίσκω την δεύτερη κωμωδία μου με τίτλο ΤΡΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΕΝΝΙΑ.
Μην περιμένεις να σου αποκαλύψω το story φυσικά.
Τέλος Ιανουαρίου θα κάνει πρεμιέρα σε ολοκαίνουργιο χώρο στο κέντρο της πρωτεύουσας.
Και το τρέξιμο συνεχίζεται…και συνεχίζεται…και συνεχίζεται…

Υ.Γ Ο γιατρός μου είπε ότι μισή ώρα περπάτημα την ημέρα κάνει καλό στην καρδιά.(τώρα που φτάνω τα 29 προσέχω τα πάντα! Κάντο κι εσύ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: